Το πρώτο πράγμα που θέλει ένας ιδιοκτήτης επιχείρησης ή ένας υπεύθυνος marketing είναι αναμφισβήτητα: περισσότεροι πελάτες. Το αμέσως επόμενο που θα ήθελε είναι μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα! Είναι πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας. Θα αναφέρουμε εδώ αρκετούς και ορισμένοι θα είναι δωρεάν.

1. Διαφήμιση Online με πληρωμή

Προφανώς είναι ο πιο εύκολος και γρήγορος τρόπος. Πληρωμένη διαφήμιση σε Google Ads και social media είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κερδίσετε επισκέπτες, να αναδειχθεί το brand σας και να δει περισσότερος κόσμος την ιστοσελίδα σας. Η ρύθμιση της στρατηγικής του Digital Marketing θα σας βοηθήσει να προσεγγίστε το δικό σας κοινό. Επιλέξτε αν θέλετε μετατροπή σε πωλήσεις ή μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στα άρθρα σας. Κάθε πληρωμένη πλατφόρμα ηλεκτρονικής διαφήμισης έχει τα δικά της πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Γι’ αυτό να σχεδιάστε από την αρχή τις ενέργειές σας πριν αρχίσετε να ξοδεύετε το budget σας.

Αν ελπίζετε πως η μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας θα έχει αποτέλεσμα στις πωλήσεις ή στις υπηρεσίες σας είναι καλύτερα να στοχεύετε σε παραγωγικές λέξεις κλειδιά μεγάλου όγκου αναζήτησης. Ο ανταγωνισμός εδώ θα είναι μεγάλος και οι λέξεις κλειδιά ακριβότερες αλλά το αποτέλεσμα θα σας ανταμείψει.

Πληρωμένη διαφήμιση μπορεί να γίνει και σε ηλεκτρονικά μέσα μεγάλης εμβέλειας, blog, ηλεκτρονικά περιοδικά ή εφημερίδες. Εδώ προτιμότερο είναι να βρίσκεστε σε κάποιο άρθρο πάρα σε ένα απλό banner μιας ηλεκτρονικής εφημερίδας. Ανάλογα πάντα με το αγοραστικό σας κοινό.

Είναι απαραίτητη η δημιουργία καμπάνιας με συχνή επιτήρηση και η προσαρμογή των οι λέξεων-κλειδιών ή τα εικαστικά αντίστοιχα. Ειδικά για τις λέξεις κλειδιά στις διαφημίσεις της Google αλλά και στη διαφήμιση με φωτογραφία ή βίντεο στο Facebook. Έτσι με λιγότερα χρήματα θα έχετε καλύτερα αποτελέσματα και δε θα πετάξετε τα χρήματά σας.

2. Κοινωνικοποιηθείτε στο ιντερνέτ

Πρέπει να είστε προνοητικοί. Δεν φτάνει μόνο να έχετε καλό περιεχόμενο με την ελπίδα ότι ο κόσμος θα το βρει τυχαία, Ένας από τους καλύτερους τρόπους να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας είναι να χρησιμοποιήσετε τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης για να προωθήσετε το περιεχόμενό σας. Το Twitter είναι ιδανικό για μικρά και γρήγορα μηνύματα κειμένου με συνδέσμους καθώς το Instagram και το Pinterest για επιχειρήσεις B2C που έχουν φωτογραφικό υλικό (ρουχισμός, εστίαση, τρόφιμα, υπηρεσίες ομορφιάς κ.α.). Στο Facebook από την άλλη, πρέπει να γίνει συνδυασμός κειμένου – εικόνας και να έχετε υπόψιν πως το βίντεο έχει κερδίσει έδαφος φέρνοντας αποτελέσματα.

3. Προσθέστε περιεχόμενο για διαφορετικό κοινό

Δεν υπάρχει κάποια μαγική φόρμουλα για το πώς θα παράγετε περιεχόμενο, εκτός από κάποιες τεχνικές οδηγίες που βοηθάνε της μηχανές αναζήτησης. Για το λόγο αυτό πειραματιστείτε με το μέγεθος των άρθρων για να δείτε πως επιδρά σε διαφορετικά είδη αναγνωστών. Σύντομα και περιεκτικά για blogs με νέα και ανακοινώσεις, μεγαλύτερα και αναλυτικά για εξειδικευμένες υπηρεσίες και προϊόντα, καθώς και αρκετό video με φωτογραφίες αφού τη στιγμή που γράφεται αυτό το άρθρο φαίνεται να τραβάνε της περισσότερες επισκέψεις.

4. Γράψτε επικεφαλίδες που θα τραβήξουν την προσοχή

Οι επικεφαλίδες και οι τίτλοι είναι τα πιο σημαντικά στοιχεία σε ένα άρθρο που θα διανεμηθεί στο ιντερνέτ. Χωρίς τον σωστό τίτλο ακόμα και το πιο αναλυτικό άρθρο δεν θα διαβαστεί. Ελέγξτε μεγάλα blog παγκόσμιας εμβέλειας και δοκιμάστε αρκετούς τίτλους πριν δημοσιεύσετε τελικά κάτι.

5. Δώστε σημασία στο SEO της ιστοσελίδας σας

Νομίζετε πως το SEO πέθανε με τις αλλαγές που κάνει η Google στον αλγόριθμό της τα τελευταία 2 χρόνια; Ξανασκεφτείτε το. Η βελτιστοποίηση του κειμένου σας για τις μηχανές αναζήτησης είναι πολύ σημαντική και αξίζει να αφιερώσετε χρόνο. Χρησιμοποιείτε alt text στις εικόνες σας; Δημιουργείτε εσωτερικούς συνδέσμους; Έχετε περιγραφές μεταδεδομένων; Το SEO στο περιεχόμενο δεν είναι τόσο χρονοβόρο ή δύσκολο αν έχετε τις κατάλληλες γνώσεις και μπορεί να βοηθήσει πολύ την οργανική αναζήτηση και την αύξηση της επισκεψιμότητας.

6. Στοχεύετε φράσεις κλειδιά αντί για απλές λέξεις

Έχουν καλυφθεί οι δημοφιλείς λέξεις κλειδιά; Είναι ώρα να αρχίσετε να δουλεύετε με μεγαλύτερες φράσεις που να στοχοποιούν περισσότερο το περιεχόμενό σας. Οι απλές λέξεις είναι πιο γενικές και ίσως φέρνουν επισκέψεις που δεν σχετίζονται τελικά με το δικό σας περιεχόμενο.

7. Ξεκινήστε το Guest Blogging

Παράγοντας περιεχόμενο για ένα άλλο blog εκτός από το δικό σας θα φέρει επισκέψεις τελικά και στη δικιά σας ιστοσελίδα. Προσοχή με τους κανόνες για τα πνευματικά δικαιώματα και την πολιτική που ακολουθεί το κάθε blog.

8. Προσκαλέστε κόσμο για Guest Blog στην ιστοσελίδα σας

Το Guest blogging είναι αμφίδρομο. Προσκαλώντας κόσμο να γράψει στο δικό σας blog αυξάνετε το περιεχόμενο σας. Προσοχή στις αντιγραφές και στο κακό περιεχόμενο.

9. Προσπαθήστε να γράψετε περιεχόμενο αναφοράς

Αντί να προσπαθείτε να προσεγγίσετε άλλες ιστοσελίδες για να αναπαράγουν περιεχόμενό σας, φτιάξτε περιεχόμενο που ξέρετε από την αρχή ότι θα αναπαραχθεί γιατί είναι χρήσιμο για κάποιο άλλο blog ή ιστοσελίδα.

10. Δημιουργήστε εσωτερικούς συνδέσμους

Οι εξωτερικοί σύνδεσμοι που δείχνουν στην ιστοσελίδα σας είναι μεγάλο πλεονέκτημα. Επισκεψιμότητα όμως μπορεί να σας φέρει η σωστή δομή των εσωτερικών συνδέσμων που έχετε στην ιστοσελίδα σας. Όταν δημοσιεύετε περιεχόμενο ελέγξτε αν μπορούν να δημιουργηθούν εσωτερικοί σύνδεσμοι σε άλλα δικά σας άρθρα ή σελίδες εντός της ιστοσελίδας σας. Αυτό δεν βοηθάει μόνο το SEO αλλά είναι χρήσιμο και δίνει καλύτερη εμπειρία περιήγησης στο χρήστη, το πιο σημαντικό στοιχείο για αύξηση της επισκεψιμότητας.

11. Πάρτε συνέντευξη από καταξιωμένους ανθρώπους στο ίντερνετ.

Μην νομίζετε πως το πλεονέκτημα τον συνεντεύξεων το έχουν μόνο τα μεγάλα ειδησεογραφικά κανάλια. Είναι αρκετός κόσμος που θα ήθελε να εκφραστεί σε ένα blog. Στείλτε email και ρωτήστε άτομα και ειδικούς του χώρου αν θέλουν να φιλοξενηθούν στην ιστοσελίδας σας και θα εκπλαγείτε με την ανταπόκριση. Αυτό όχι μόνο θα βοηθήσει την οργανική αναζήτηση ως ιδέα παραγωγής νέου περιεχομένου αλλά θα δείξει την ιστοσελίδα σας σε ευρύτερο κοινό.

12. Μην ξεχνάτε το Email Marketing

Πολλές εταιρίες ψάχνουν νέα μέσα να προσελκύσουν κόσμο αλλά ξεχνάνε πιο παραδοσιακές μεθόδους όπως το email marketing. Το email marketing μπορεί να είναι πολύ αποδοτικό εργαλείο. Προσοχή με το νόμο για τα προσωπικά δεδομένα και στον βομβαρδισμό τον ατόμων με ασήμαντο περιεχόμενο. Μακροπρόθεσμα μια σωστή λίστα με emails θα είναι πολύ πιο αποδοτική από μια τυχαία. Δώστε βάση στα κείμενα που ετοιμάζετε για τα newsletters σας και συνδέστε τα με άρθρα που βρίσκονται στην ιστοσελίδα. Μην τα φορτώνετε με πολυμέσα και σύνθετο html κώδικα. Προσπαθήστε να τα κρατάτε απλά και περιεκτικά πάντα με μια φωτογραφία.

13. Βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας είναι Responsive

Αυτή τη στιγμή οι μικρές συσκευές έχουν κατακτήσει το ίντερνετ με ποσοστό 75% σε σχέση με τους υπολογιστές στο κομμάτι του περιεχομένου και τον προϊόντων. Βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα έχει σχεδιαστεί σας προσφέρει μια βολική εμπειρία χρήσης και τα σημαντικά τμήματα είναι ορατά και εύκολα προσβάσιμα για τους χρήστες σας μέσω κινητών συσκευών. Παρόλο που τα περισσότερα CMS διαθέτουν υποδομή για Responsive Design, ο σχεδιαστής της ιστοσελίδας σας θα σας κατευθύνει ώστε το σημαντικό περιεχόμενο να είναι εύκολα προσβάσιμο τελικά. Προσοχή στο Web Design.

14. Βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας είναι γρήγορη

Έχετε περιμένει ποτέ 20 δευτερόλεπτα για να ανοίξει μια ιστοσελίδα; Σίγουρα όχι. Αν η ιστοσελίδα σας αργεί πολύ να ανοίξει το bounce rate θα γίνει πολύ μεγάλο και σίγουρα θα χάσετε επισκέψεις. Βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας έχει βελτιστοποιηθεί τεχνικά τόσο σε επίπεδο κώδικα όσο και σε λογισμικό τρίτων που χρησιμοποιείτε αλλά και στον όγκο των πολυμέσων. Όσο πιο γρήγορα φορτώνει η ιστοσελίδα σας τόσο καλύτερα. Βασική στοιχείο για την ταχύτητα είναι και ο server που φιλοξενεί την ιστοσελίδα σας.

15. Δημιουργήστε ένα αίσθημα Κοινότητας

Οι άνθρωποι θέλουν να λένε τη γνώμη τους και να μιλάνε για το αντικείμενο που γνωρίζουν ή τους παθιάζει περισσότερο. Χρησιμοποιείστε ένα σύστημα σχολιασμών όπου μπορείτε στην ιστοσελίδα σας αφήνοντας τους χρήστες να εκφραστούν. Το σύστημα του WordPress είναι πολύ καλό αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και τρίτες υπηρεσίες όπως Facebook, Disquas, κ.α. Προσθέστε online chat ή δημιουργήστε ένα group στο Facebook που να απαντάτε σε θέματα που αφορούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

16. Απαντήστε στα σχόλια άλλων ιστοσελίδων

Καθημερινά επισκέπτεστε διάφορες ιστοσελίδες. Απαντήστε και συμμετάσχετε σε συζητήσεις προωθώντας όπου χρειάζεται και μπορείτε το δικό σας περιεχόμενα ή χτίζοντας την αξιοπιστία σας. Προσοχή στους ανταγωνιστές.

17. Προσέξτε τα δεδομένα στο Analytics

Το Google Analytics είναι πολύ σημαντική πηγή πληροφοριών για τις επισκέψεις της ιστοσελίδας σας. Προσέξετε πια είναι τα δημοφιλή άρθρα σας, από που έρχονται οι χρήστες, με τι συσκευές, πόση ώρα μένουν, με πόσες σελίδες αλληλεπιδρούν. Αυτά και άλλα πολλά στοιχεία μπορούν να κατευθύνουν τη στρατηγική περιεχομένου σας. Προσοχή να φιλτράρετε τα bots που δίνουν ψευδή στοιχεία και μπορεί να σας επηρεάσουν αρνητικά.

18. Να είστε ενεργοί στα Social Media

Δεν φτάνει μόνο να κοινοποιείτε περιεχόμενο στα social media. Αλληλεπιδράστε με τους χρήστες. Μπείτε σε ομάδες και groups, απαντήστε σε σχόλια. Αυτό δίνει αμεσότητα και στην τελική, αυτός είναι ο πραγματικός σκοπός δημιουργίας των social media που τα έκανε τόσο δημοφιλή.

19. Συμπεριλάβετε το Video στη στρατηγική ανάπτυξης του περιεχομένου σας

Το περιεχόμενο με μορφή κειμένου είναι πολύ καλό και με τις φωτογραφίες γίνεται καλύτερο. Το video όμως αυτή τη στιγμή βρίσκεται ένα βήμα μπροστά δίνοντας γρήγορα πολλές πληροφορίες. Ποιοτικό video μπορεί να φέρει μεγάλη αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σας. Επενδύστε στο video marketing που φαίνεται ότι θα κυριαρχήσει στο μέλλον.

20. Ερευνήστε τον ανταγωνισμό

Είναι απαραίτητο να γνωρίζεται τον ανταγωνισμό. Υπάρχει software που παρακολουθεί τι κινείτε στο διαδίκτυο ή μπορείτε να απευθυνθείτε σε κάποιον αναλυτή και αυτό μπορεί να σας δώσει μεγάλο πλεονέκτημα, αλλά προφανώς κοστίζει. Όπως και να’ χει γνωρίζοντας τι κάνει ο ανταγωνισμός αλλά και τι είναι αυτό που διαβάζουν οι αναγνώστες, σας δίνει τη δυνατότητα να το αντιγράψετε ή να το βελτιώσετε και τελικά να φέρετε το κοινό στην δικιά σας επιχείρηση.